نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انتقال دیبالا به رئال در آستانه نهایی شدن؟

انتقال دیبالا به رئال در آستانه نهایی شدن؟

خبری جنجالی در رسانه های اسپانیا منتشر شده که نشان می دهد پائولو دیبالا در آستانه توافق با تیم رئال مادرید برای انتقال به جمع کهکشانی ها می باشد.

 

ال موندو دپورتیوو در خبری مدعی شده که مسائل اخیر پیش آمده بر سر دستمزد دیبالا با باشگاه یوونتوس، به دلیل علاقه پشت پرده تیم رئال به جذب این ستاره آرژانتینی است و این چانه زنی ها صرفا برای دریافت پول بیشتر نیست. در روز های اخیر خبر های متفاوتی در مورد دستمزد دیبالا منتشر شده و برخی اعلام کرده بودند این مهاجم که در حال حاضر 5.5 میلیون از بیانکونری دریافت می کند، خواستار دستمزدی مشابه با هیگواین یعنی 7.5 میلیون در سال شده است.

 

اما برخی دیگر از رسانه ها اعلام کرده اند دیبالا از اینکه هم وطنش درآمد بیشتری در تورین دارد ناراحت نیست و او فقط خواستار پیوستن به رئال مادرید می باشد ولی هنوز چیزی قطعی و نهایی نشده است. دیبالا که فصل پیش نمایشی فرا تر از حد تصور داشت و با 19 گل و 9 پاس گل نام خود را بر سر زبان ها انداخت، به سرعت مورد توجه بارسلونا قرار گرفت ولی عدم موافقت بارسا با پیشنهاد PSG برای فروش نیمار به این تیم، باعث شد تا کاتالان ها شرایط خرید دیبالا را نداشته باشند.

 

حالا غول دیگر فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید وارد عمل شده و به نظر می رسد در این راه تا اینجا هم موفق بوده اند. البته رئال قصد دارد از بین بازیکنانی مثل ایسکو، کواچیچ، خامس رودریگز و حتی آلوارو موراتا یکی را به علاوه مبلغی اضافه تر به یوونتوس واگذار کند تا سریع تر به هدف آرژانتینی خود برسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: